Torsdag

Kan inte förstå vart veckorna tar vägen! Känns som att tiden bara flyger iväg och lämnar mig kvar springades efter. Idag har varit en dag med mycket fix inför VFU:n som börjar nästa vecka. Även fixat biljetter till maskeradbalen som är den 2 november! Kommer bli så himla kul! Hade tänkt att städa lite idag, men jag är helt slut och springer upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan.
Längtar verkligen tills jag och Axel flyttar in i den nya lägenheten! Vilket blir i slutet av nästa vecka. Kan inte riktigt förstå att jag ska bli sambo! Känns jätteläskigt! Suttit i veckan och fixat med elavtal och bredband. Nu är det bara tv-kanaler som behövs och sen är vi klara! Kommer nog bli awesome!

Imorgon ska jag med min mamma och min hund Lukas till Danmark! Lukas som är en borderterrier har fått pass och nu jävlar ska vi utomlands!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0