Tid

Igår (måndag) så började jag veckan med ett skönt träningspass och passade även på att boka in så att jag kan få ett nytt schema för gymmet. Sen tvättade jag mina fönster (vilket var dumt för det slutar aldrig att regna idag) och sen cyklade Axel och jag till Maxi för att storhandla inför veckan. 

På eftermiddagen var jag hemma hos Jennie och vi hann även med en runda på stan. Behövde ett nytt block till kursen som startade idag. Men vi hann även med en fika! På kvällen kom Lollan och så bakade vi chokladbollar med rågflingor och honung i. Vi hyrde även en massa Disneyfilmer så vi såg Skönheten och odjuret igår.

Idag var det första dagen på den nya kursen Den unga medborgaren i ett kultur- och medieperspektiv. Verkar faktiskt vara en riktigt rolig kurs! Cyklade som en galning in till stan efter föreläsningen för jag såg ett par skor på DNA igår och tydligen ska det öppna en ny skoaffär där till våren, så de har sänkt priset på en massa skor (skor=kärlek). Så de skorna köpte jag idag! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0