New york!

Igår var den bästa dagen på länge. Vaknade upp och kände mig så lugn och fridfull som att allt kommer att lösa sig. På bussen på väg till jobbet så kände jag mig så lycklig att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Var lite kaosartat på jobbet, men det var kul och löst sig bra. Fick ett sms från posten att min
iPad hade kommit fram (lyckliga jag!) och sen får jag ett sms där mamma säger att hon har bokat resan till NEW YORK!!!!! Behöver jag ens säga mer om att dagen var helt awesome? Så den 9-16 juni kommer jag befinna mig i New York! har inte riktigt fattat det än. Sen hem och då hade älsklingen lagat tacks och sen satt vi bara och myste hela kvällen.

Idag har jag pluggat och varit inne i stan en runda. Ville få tag på ett pussel och en pusselmatta, men det var inte lätt. Märks att det har varit jul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0