Sista dagen med vila

Idag är det min sista dag med ledighet. Jobbar hela helgen, sen är det nyår och efter det måste jag verkligen sätta mig och jobba med hemtentan. Känns lite jobbigt för det har varit så skönt att få vara ledig och göra precis vad jag har känt för. Mår fortfarande lite illa, min aptit har inte riktigt velat komma tillbaka sen jag var dålig.

Igår kväll var jag och mamma på musikalen Chess på Göteborgs operan. Det var väldigt bra, den enda nackdelen var att vi satt väldigt högt upp och jag som är höjdrädd hade lite ångest då och då. Men det gick bra. Idag ska jag, Axel och mamma åka till Media markt och köpa en kapselmaskin. Har velat ha en sådan länge, så nu hoppas jag bara att den finns kvar och fortfarande kostar lika mycket sen förra gången jag såg den!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0