Julafton, magsjuka och allt annat

Hade en helt underbar julafton med världens underbaraste familj. julklapparna bestod av Wii balance board, handdukar till mig och Axel, ett ljus som luktar otroligt gott och en bakbok. Men det bästa var när Essi och Blanka fick sina första husdjur! Dom fick varsitt marsvin som de döpte till Lakrits och Pippi. Så söta! Vi var på midnattsmässa i kyrkan Bosch jag bröt ihop fullständigt. Då gick det upp för mig att morfar inte var med oss i år och det gjorde så ont.
 
 Igår åkte jag upp till mamma i Göteborg och vi gav oss ut på IPad jakt! Mamma köpte ben IPad 2, medan jag ville ha iPad med retina skärm i vit, men den var helt slutsåld i hela Göteborg. Så jag undrar verkligen om hörlurar är årets julklapp..men vi beställde i alla fall den från internet och de trodde att den skulle komma in den 3 januari. Jag hoppas bara att jag hinner få den innan skolan börjar igen. Efter vår jakt så åkte vi hem och jag började må väldigt dåligt. Det eskalerade och jag blev riktigt magsjuk. Vet inte om jag åt något som jag inte riktigt tålde på julafton, men körd var jag i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen, för snart ska jag och mamma åka och hämta upp älskade Axel <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0