Sunday

Började dagen med ett leende på läpparna! Kommer till jobbet och underbara Paula är där (hur kan man liksom vara sur då?), Sigge är där och sen kommer även Jennie, Amie och Philip. Alla underbara människor på en och samma gång. Vid två känner jag hur jag börjar få huvudvärk, får problem med att se och börjar må illa. Men i samma veva fick jag rast så jag tänkte att det går nog över när jag har fått käka. Naturligtvis gjorde det inte det och då tänkte jag ta en tablett, men då har jag av någon anledning lagt ut iprenkartan från väskan (varför jag nu har gjort detta vet jag icke!), så Jonas ber Amie att sticka och köpa tabletter till mig och snäll som hon är gör hon det. Men vid detta laget blev det bara värre och värre, så Paula säger till mig att be Sigge att ta mitt pass till sju och underbart snäll som han är så gjorde han det! Så efter en promenad, en dusch, mat och en sov stund så börjar det kännas bättre. Huvudvärken är fortfarande där, men är inte alls lika intensiv som den var från början. Illamåendet är i alla fall helt väck! Nu är älsklingen ute och köper godis och jag ligger i sängen och titta på tv. Ha en underbar söndagskväll!

Saknade Ellen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0