Onsdag

Kan inte fatta att det redan har hunnit bli onsdag. Kändes som att veckan precis började. Igår fick skolan som jag gör min VFU på översvämmning i sin källare. Det var avloppsvatten överallt och en massa saker blev förstörda. Så det blev ingen VFU för mig idag, vilket passar mig bra för jag mådde riktigt dålig när jag vaknade i morse.
Har tillbringat tiden med att skruva klart en hylla och plugga lite, pappa kommer ikväll så att vi kan sätta fast hyllorna i väggen och äntligen få lite ordning på våra saker! Kommer bli helt underbart! Sandra kommer även i kväll för att äta skinkstek (har världens bästa pojkvän som är grym på att laga mat)! 
 
En styck färdig hylla! Axel håller på med en exakt likadan nu!
 
Tentaplugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0