Ladies night

Ikväll ska jag och min arbetskompis se Ladies night här i Halmstad. Kommer bli riktigt kul. Annars har det väl inte hänt något speciellt idag. Axel och jag har varit i stan idag och fixat lite inför lägenheten. Köpte en matta och en lykta b.la. Sen försökte vi få upp taklampan i vardagsrummet, men vi fick se oss besegrade tyvärr.

När jag flyttade till min förra lägenhet (den jag bor i nu) så beställde jag från IKEA och det har jag gjort denna gången med. Då lyckades IKEA slarva bort min leverans, så jag satt en hel dag och väntade på att IKEA skulle komma och leverera mina möbler. Men så blev det inte. Axel och jag har också beställt nya möbler till vår lägenhet nu och så ringer IKEA och säger att leveransen har blivit försenad! En möbel kunde inte levereras det datumet vi först hade fått reda på att möblerna skulle komma. Som tyvärr väl är så gick det att lösa så att vi får två leveranser på en vecka och vi behöver inte betala något extra för det. Men suger lite ändå..Nu måste jag fortsätta att göra mig i ordning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0