Plugga

Har varit kaos de senaste veckorna. Mycket i skolan, mycket utanför skolan och allt är ett stort kaos. Hade en hyfsat lugn helg. Jobbade fyra timmar på lördagen, förlovningsfest för fina Louise på kvällen och julskyltning på söndag med min egna adopterade familj! Sen på kvällen blev det adventsmys hemma hos mamma och pappa.

Igår var det också kaos. Vaknade sent och stressade som fan för att hinna i tid till skolan. Väl där inser jag att vi inte börjar förrän kl tio och när jag vaknade så låg jag och tänkte på hur jag önskade att vi började kl tio istället för nio. När föreläsning började, så var det ingen föreläsning utan presentationer som vi har gått igenom 25 gånger känns det som.

Sitter just nu och pluggar med Katarina och Ellen, men ska nu gå och värma min fisksoppa!

Puss & kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0