Nu får det vara nog!

Jag är så jävla trött på det svenska samhället! Nu har Disney tydligen beslutat att man ska klippa bort två scener i Kalle Ankas jul för att de klassas som rasistiska. Ursäkta mig, men dra åt helvete! Först var det fel på Tintin och nu ska vi inte kunna få titta på Kalle Ankas jul?! Hela min barndom håller på att raderas och rättas till, men inget illa menat men jag har fan inte tagit skada av att det kommer en svart docka och säger mami eller över att det kommer en vit blond docka. Vadå, är det fel att vara vit och blond? Så man får inte vara svart för det är rasistiskt, man får inte vara vit eller blond och man får inte har vit skägg och vara flintis. Okej, då vet jag. Kommer bli ett tufft liv för många av oss. Lägg ner detta nu, vi köra oss själva in i ett helvete.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15933831.ab
Här är länken till aftonbladet där artikeln är skriven!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0