Kass

Som ni märker går det inte så himla bra för mig att blogga. Skolan kräver så mycket av min tid och sen när jag väl är ledig finns det så mycket annat jag vill göra.

I onsdags förra veckan gick min älskade morfar bort. Resten av veckan var ett enda stort kaos. Kände mig helt tomt och hade en sådan smärta i hjärta att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. VI firade syster födelsdag i lördags och det var precis vad jag behövde. Få ha hela familjen samlad och bara se att alla mådde bra.

På söndagen var jag väldigt, väldigt trött och låg mest i sängen lite. Försökte plugga lite under dagen men var helt jävla slut. Gick liksom inte, men i morse var jag uppe sju och tittade på julkalendern samtidigt som jag åt frukost. Sen var jag i skolan vid kvart över åtta och stannade till halv två. Fick läst igenom en bok i alla fall. Är lite nervös inför tentan på fredag, känner att min pluggmotivation är lite låg för tillfället. Vill mest bara sova.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0