Sjuk?

Igår blev ju ett stort fail. Blev ingen bio (tur det) för jag hade bokat biljetter till onsdag istället för måndag. Go me! Jag har varit förkyld till och från sen februari och nu har jag fått jätteont i öronen och min hals har börjat göra ont, så ska till doktorn vid tre idag. Jag hatar verkligen att gå till doktorn, speciellt själv. Alice skulle egentligen ha gått med mig men det blev inte så. Men allt är en övning right? Dags att bli vuxen. Ibland känner jag att jag verkligen inte orkar bli vuxen, utan att jag bara vill vara liten igen. Allt var så mycket enklare då och ens kompisrealtioner var inte alls lika komplicerade som de är nu. Jag har lite svårt för att veta vilka som är mina riktiga vänner för tillfället. Jag vet egentligen bara två som verkligen alltid finns där och det är mina systrar. De är verkligen alltid där för mig och stöttar mig i allt jag vill göra.

Dags att göra sig i ordning kanske.

(Anledningen till att jag inte lägger ut så mycket blider är att jag väntar på att min nya dator ska funka med mitt internet, så att jag slipper lägga över bilder från den gamla datorn till den nya).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0