Jag må jag leva!

Idag fyller jag 19 år! Jag känner mig så himla mogen, ska nog köpa mig ett par obligationer eller göra något annat som kallas vuxet. Ta ett lån? Fix en Macbook Air av min älskade mami igår. Men kan inte ha min internetdosa på den än, för behöver java runner och för att skaffa det så måste man ha internet. Så tekniskt sätt måste jag ha internet för att mitt internet ska kunna fungera. Och det är i dessa fallen man är glad över att man har en pojkvän som kan fiza allat detta åt en.

Min systers man fyller också år idag, så vi ska hem till dem och fira båda honom och mig tillsammans. Ikväll ska jag på avskedsfest för min bästa vän Mika. Hon ska flytta till Belgien och hennes andra bästa vän Tina ska flytta till Dublin. Kommer bli en helt underbar dag och kväll känner jag. Nu ska jag bara sitta och vänta på smset som berättar att älskling har gått på tåget, så att man slipper oroa sig för att han ska missa det!



Kommentarer
Axel

Jag ska fiza allat!

2011-08-13 @ 14:03:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0