Den bästa födelsedagen någonsin!











Hade den bästa födelsedagen någonsin igår. Axel hann i tid (vilket räddade hela min dag) och jag fick de mest underbaraste presenterna jag någonsin fått. Av Axel fick jag ett par örhängen som var jättefina! De var pärlor och löv (jag älskar örhängen med löv). Av mina systrar fick jag ett skydd till min nya dator och en jättefin ring från SNÖ. Men den bästa presenten jag fick från dem var en kalender som de hade gjort själva med en massa regler jag skulle följa när jag var i Schweiz. Tex att jag alltid skulle vara otrevlig och skylla allt som gick fel på alla andra. Sen fick jag ett jättefint Lasse Åberg glas av Inga och Leif och av mamma, pappa och Moffe fick jag CHF vilket kommer behövas i höst.

På kvällen stack jag och Axel till min älskade Mikut på hennes och Tinas avskedsfest! Fick lite för mycket i mig där och det märktes i natt. Så imorse var det första jag gjorde var att gå och köpa en stor coca-cola från sommarbutiken och gick hem från Axel.

Ikväll är det äntligen dags att få se FC Barcelona spela igen! Som jag har saknat att sitta bänkad framför tv:n för att få se dem spela och nu är det äntligen dags igen! Men ska jag hälla upp ett glas cola och lägga mig i sängen och fortsätta att titta på The Hills.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0