Back on track



Mycket har hänt sedan jag bloggade sista gången. Jag tog verkligen mitt körkort, sökt till HIM i Schweiz och kom in. Och den 10 juni i år tog jag studenten. Det hände så mycket i mitt liv att det helt enkelt inte fanns tid för bloggen. Men nu på sistone så har jag saknat den. Jag ska börja ett nytt kapitel i mitt liv, en flytt till Schweiz och jag har beslutat för att börja blogga igen.

Min sommar har varit helt underbar och jag har spenderat väldigt mycket tid med min pojkvän (som jag råkar tycka är världens bästa person). Det har varit en sommar fylld med skratt, men även med tårar. Det har tagits många beslut under sommaren och det svåraste var att välja om jag skulle flytta till Schweiz nu eller vänta ett år. Men jag har valt att flytta i år. Det var verkligen inte ett lätt beslut att ta. Så den 2 september flyttar jag och min vän Frida till Montreux för att börja vår 3-åriga utbildning på HIM för att läsa Hospitality and business management. Kommer bli början på ett stort äventyr.

Imorgon fyller jag 19år och ikväll ska jag till min mami i Laxvik och få min Macbook Air! Kommer bli helt överlycklig!

Hoppas ni vill föja med mig på min resa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0