Run to the beach



Hellojsan! Hoppas att ni alla har haft en bra dag, min har varit super. Helt plötsligt bestämde sig lärarna för att vi skulle byta plats på visa lektioner, så helt plötsligt hade vi samhälle först och svenska sist. Weird..vi fick göra valaffischer idag på samhällen, till vårt skolval ska gå från klockan 8.10 till 16.00 nästa torsdag. Känns lite surt med tanke på att jag vanligtvis börjar 9.20 och slutar 12.20. Känns kul! Hade italienska sist av allt idag och vi fikade chokladbollar (inköpta av mig och Alice) där för att fira att Cecilia fyllde 18 idag! När jag kom hem slängde jag på mig tränningskläderna och sprang en runda. Sprang i både skogen och vid havet, var supermysigt. Nu ska jag hoppa in i duschen, äta mat och sen ska jag läsa To kill a mocking bird!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0