Outta here



Var en mysig dag igår, men lite stressig. Hann inte blogga efter skolan för det vara bara hem och lämna väskan (slutade halv fem) och sen gå till bussen till Mika. Vi åt tacos och pratade, riktigt mysigt var det! Sen kom Alexandra och Alice, vi kollade på film, snackade och skrattade. Alexandra gav mig skjuts hem och jag däckade direkt.

Idag ska jag lämna in min mobil, avsluta SATS (för varken jag och Alice hinner), kolla utbildningar, kolla fotboll (Barcelona-Hercules 18.00) och sen blir det kulturnatten med Alice, Mika och Alexandra! En perfekt lördag med andra ord! Nu måste jag fixa till mig, så Alice inte blir rädd när hon ser mig! 

Kisses<33  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0