Oh hell no



Mycket skön dag idag, känns som jag har fått gjort väldigt mycket. Samhällen var chill bara en kort diskussion om valet och sen på svenskan snackade kanditaten om någon dikt. Fattade inte vidare mycket, men det blir nog bra. Idag var nog första gång som jag använde hålan till något vettigt, tror inte att det har hänt denna terminen i alla fall. Jag, Alice och Tina jobbade på vårt engelskaarbete och vi fick gjort en del faktiskt, sen var det dags för italienska och där gick vi igen grammatik. Skulle egentligen till Synsam halv sex, men jag ringde och frågade om det fanns en tidigare tid och det fanns det. Fick en tid klockan 16.15 istället, sparade tid där kändes väldigt bra. Hade inte blivit någon förändring på ögat och naturligtvis vara mina linser slut..så får inga försen på måndag. Men jag slapp betala 550kr, bara för att jag har bara en lins så fick betala 350kr! Gjorde mig väldigt glad!

Kom hem och åt, skulle kolla när Barcelona spelade och då visade det sig att man inte kan se den på tv pga av Allsvenskan! Varför betalar man pengar om man inte får se matchen när den visas?! Väldigt dåligt! Så kommer få titta på datan istället. Ska återgå till min städning nu hade jag tänkt!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0