Ny vecka



Höll på att trampa på den lille kotten på väg hem, och jag tyckte att det var lite skumt att den inte taggade upp sig. Visade sig att den var död! Stackars liten! Sitter och håller på att fixa mina naglar, klipper ner, filar och lägga på nytt nagellack! Me like! Alice har bokat bord på Gastons till mig, Mika och henne själv på fredag. Vi ska ha en riktig tjejkväll och bara mysa. Kommer bli awesome! Skolan var chill, biljetterna till första studentfesten släpptes idag och jag köpt ingen för man var tvungen att vara där tidigare och vill inte offra min sovmorgon för det. OMG, höll på att glömma! När jag tittade ut från mitt fönster i morse så såg jag en blå SAAB och jag trodde att det var morfar som kom, men så såg jag Nurije i baksättet och jag tänkte varför har morfar Nurije i baksätet. Då var det Jennica, Habibe och Nurije som kom till mig! För de hade varit på Komtek och det hade inte tagit så lång tid, så då fick jag skjuts av mina gullungar till skolan. Dom är bara bäst <3

Ikväll blir det Svenska New York fruar och sen stod det tydligen på kolla.tv att Idol gick idag, så kvällen är fixad!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0