Huvudvärk



Vaknade med världens huvudvärk i morse och den har knappt gått över och då fick jag ändå panodil av Jennica, men nu känner jag att den så smått har börjat att kommer tillbaka till mig. Inte roligt! Hade körlektion idag och jag vet inte hur det gick riktigt..kändes väl inte 100 precis, men det kommer väl. Hoppas jag...gick en snabb runda på stan och fick med mig en film, linser och strumpbyxor från Gina! Me like!

Min mobil har kommit så jag väntar på att söta Alexandra ska komma och hämta mig så att jag kan få min mobil idag! Som jag har saknat den! Nu ska jag kolla på klart på Remember me så att Alice kan få tillbaka den imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0