Here we go again

Vad tar all tid vägen? Känns som att jag inte hinner med allt jag vill och måste göra. Förlåt för att bloggen blir lidande, men jag är rädd för att det kommer vara så här ett tag. Ska försöka bättra mig, men skolan tar fruktansvärt mycket tid. Vi räknade rösterna idag från vårt skolval vi hade igår, kan tyvärr inte skriva ut vilka som vann. Alice tog sitt körkort idag! Grattis älskade vännen <3
Så vi åkte lite runder idag och vi sa upp SATS idag också. Kändes lite sorgligt faktiskt, vi har inte varit där på ett tag men vi har varit där mycket innan så det var lite små sorgligt. Kollade Idol med mamma och pappa, fick räkor idag också! Fick dock tjata lite på mamma först, men snäll som hon är så köpte hon! Nu ska jag prata lite med Jennica och Habibe, efter det blir det sängen och SATC!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0