Don't stop believen






Fick ett paket hem från Handelsbanken idag, ett USB minne.

Kort dag i skolan idag, det gillar vi! Hade bara natur och samhälle, fick info om mässan om utbildningar och skolor i gbg så jag och Alice ska skriva upp oss på den. Hade körlektion idag också, var ett dags sen jag körde. Har inte riktigt haft tid för att koncentrera mig på körningen. Har varit så mycket i skolan, men nu är det nya tag! Har bokat in en hel del körlektioner och vi snackade även om halkan idag, så det känns bra. Det går framåt. Ikväll blir det Idol för min del och imorgon slipper jag cykla till skolan för Alice kommer och hämtar mig. På kvällen blir det utgång med Mika, Alice, Alexandra, Tina, Isa och sen kommer jag inte ihåg om det var några fler, men vi ska möta holmarna i stan.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0