But if you stay I will leave ya!





Awesome night yesterday! Förfestade lite hos Mika, spelade spel och sånt mysigt! Drog inte till stan vid halv tolv tror jag, så blev det en snabbvisit på Underbar, vet fortfarande inte varför vi slösade pengar på inträde där när vi inte var där. Men kvällen var jätterolig och jättemysig!

Idag döptes älskade Blanka! Så söt hon var och Essi sjöng i kyrkan, jag grät...var så stolt över henne. Nu kommer snart Alice och hämtar mig, så ska vi hem till henne laga lite mat och kolla film. Orkar inte gör ett skit! Är så trött att jag kommer somna vilken sekund som helst. Ikväll är det match för Barca! Klockan 22.00 spelar dom och jag hoppas att jag är vaken så att jag kommer kunna se det :P

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0