Bring it on



Alliansen vann valet!! Så awesome :D Tyvärr så hade jag väldigt svårt för att koncentrera mig, då en idiot från Atletico Madrid bestämde sig för att stämpla Messi med vilje, vilket slutade med att Messi fick bäras ut på bår och han hade riktigt ont. Fy vad arg jag var, tur att ingen var i närheten av mig och Jennica eller att vi två var i närheten av varandra. Messi kommer i alla fall inte kunna spela på minst 15 dagar stod det på något ställe och jag hoppas att han som stämplade blir avstängd.

Skolan idag var chill, mycket snack om valet och jag antar att det kommer bli ännu mera snack på onsdag då vi har samhälle. Moderaterna vann på Sannarp med 228 röster och Socialdemokraterna hade 218. Skiljde inte mycket mellan partierna. Har ingen läxa idag, känns awesome så kommer antingen att läsa eller kolla på SATC. Ikväll är det premiär för Svenska New york fruar på kanal 3 21.00. Måste jag bara se!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0