Började bra, men slutade så där..


Grattis Mika på din 18års dag! Älskar dig <33

Hoppas att er dag har varit riktigt toppen! Min började jättebra men slutade desto sämre. På engelskan skulle vi börja med ett nytt projekt, och det gick väl inte så bra för vi ligger en lektion bakom alla andra och det var ganska komplicerat. Sen ringde jag Synsam för jag behöver köpa nya linser och då säger hon till mig att hon inte kan ge ut nya linser till mig, för jag måste göra en ny undersökning som kommer kosta mig 550kr!!! Men som tur väl är så kan jag komma in och byta om linsen är skadad och så får jag 10% på bågar.

1. Jag har en dags linser. Går den ena linsen i sönder. så kan jag bara ta en ny.
2. Jag har linser för att jag ska slippa bågar, så varför skulle jag då vilja få 10% på bågar?

Så när hela detta kalaset är slut, så kommer det ha kostat mig 825kr. Jippi! Där rök lite av pengarna som jag hade sparat till London. Varför är det så dyrt med stickade strumbyxor? Kollade på det idag och de billigaste låg på en 100 lapp. Jag har gått runt och trott att de kostar runt 60kr. Som jag har lurat mig själv. Köpte i alla fall handskar idag (lägger upp bild senare) alltid något. Kom hem vid fem och bestämde mig för att springa en runda, så nu är jag lagom trött. Ska försöka städa lite (med betoning på försöka) och sen ska jag nog läsa lite.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0