Amazing



Så skönt det var att vakna upp och sen kunna somna om igen, veta att man inte behöver gå upp för att gå till skolan. Älskar lördag! Håller på att tvätt nu och min syster lagar lunch, hur nu det kommer att gå. Måste nog tyvärr kolla på lite teori och skolarbete idag. Märks att skolan har kommit igång på allvar. Alice kommer till mig efter att hon har jobbat klart och vi har tänkt att vi skulle grilla på stranden, antagligen min sista grillning 2010. Kommer bli mysigt i alla fall! Sverige vann sin match mot Ungern, hur awesome som helst och Spanien vann också sin match. Roligast var dock att Torres fick göra två mål. Nu ska jag fick till mig och mitt rum, för det liknar tredje världskriget här. Ha en underbar lördag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0