Will shine all night



Blev inget inlägg igår för jag orkade inte riktigt sätta mig vid datan. Skolan var rolig igår i alla fall! Vi hade vår första älgjakt och jag tror att vi kom på åttonde plats om jag inte minns fel, men vi samarbetade riktigt bra i alla fall. Gick till halv fem och sen cyklade jag till Maxi och köpte lite kvällsmat till mig, för mamma och pappa ska till sommarstugan denna helgen så är ensam hemma. Så dagens schema är att nu städa, sen läsa klart svenskaboken och ikväll kommer Alice, Habibe och Jennica. Så ska vi äta lite och så, kommer bli supermysigt!
Var ute en lång promenade med hundarna nu på morgonen och vi gick vid havet, så mysigt!

Kisses<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0