Soon

Tänk nu är det snart en ny vecka igen! Vart tar all tid vägen? Allt bara försvinner, snart är det i alla fall dags föt London vilket kommer bli underbart. Behöver komma iväg ett tag, bort från allt vad skitsnack och oäkta vänner heter. Denna helgen har i alla fall varit underbar, tills canal + tyckte att de skulle visa Barcelona - Valencia på canal + fotboll. En kanal som vi inte hade eller vi har den, men abonnerar inte på den. Jennica och jag skickade iväg ett argt mail till dom i alla fall och nu håller jag på att övertala mamma och pappa om att vi ska beställa ett nytt paket dör kanalen ingår. Verkar gå ganska bra för mig faktiskt. Snart ska vi iväg och grilla med Sara, Jeppe, Essi och Blanka på Galgberget. Kommer vara sista grillningen för i år och jag ska ta foto där uppe så det blir bilder senare idag!

Kisses<33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0