Ride



Högskoleprovet var sjukligt svårt, speciellt matten och jag tackar Gud för att det gick bra på svenskan och engelskan. Haha, när vi skulle äta lunch på lördagen så sa vi att vi tar McDrive för det går snabbast. Har aldrig sett så mycket folk i hela mitt liv! Det slutade med att vi i panik fick springa in på COOP och köpa en banan och en fralla. Min duktiga lunch var det. Efter högskoleprovet (och efter att vi hade ätit mat) åkte jag och Alice hem till Mika där vi sov och imorse ringde klockan nio. Det var bara att gå upp och sen till frälsis för att gå på gudstjänst och det var en upplevelse mina vänner..nu håller jag på att tvätta upp kläder till London. Inte många dagar kvar nu! På onsdag kväll går tåget till Kastrup!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0