En dag kvar!!



Hade två lektioner idag, religionen var inställd så Alice och jag passade på att köpa tågbiljett till imorgon kväll istället. Hade körlektion idag och det gick skitbra!! Var längesen det gick så bra, Dan var nästan stolt över mig. Håller på att fixa och packa det sista inför London! Imorgon går tåget 22.04 och sen blir det byte i Malmö vid 00.00 och sen är vi framme på Kastrup 00.45 tror jag. Sen flyger vi inte försen 07.15, men det är incheckning två timmar innan, och vi får väl sova i skift. Tror att jag hinner blogga en sista gång imorgon innan vi sticker, för jag kunde flytta fram min körlektion vilket hjälpte en hel del. Nu måste jag fortsätta! 

Ni glömmer väl inte Desperate housewives ikväll 21.00 på kanal5 va? 

Kisses<33 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0