Because I'm leaving on monday morning



Haft en okej dag idag. Skolan var sisådär idag, fick tillbaka matteprovet och det gick väl inte så bra. Men jag har gett mig fan på att jag ska klara matte C så det är bara att kämpa vidare. På filosofin idag fick vi lyssna på en man som var soldat nere i Afghanistan, var riktigt intressant. Roligt dock att det bara var vår klass som ställde frågor. Efter skolan vid tre så skulle jag till banken och placera mina pengar i olika fonder och vad det nu var jag gjorde kommer inte ihåg allt och sen hade mammut och jag en underbar dag på stan! Mamma var så snäll och bjöd på fika på Hello och sen gick vi och handlade en kappa och ett par stövlar till henne, det var riktigt mysigt! Längesen vi gjorde något sådant, men jag kände verkligen att det här med att inte shoppa innan London är riktigt svårt. Kommer shoppa sönder mig i London och imorgon är det bara 16 dagar kvar! Nu ska jag återvända till svenska och efter det blir det italienska!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0