Sorry sorry sorry

Är verkligen hemskt ledsen för att jag inte hinner upptadera lika mycket som förr, men skolan kräver så enormt mycket tid och när jag inte pluggar för skolan så pluggar jag teori. Fick hem ett spel med teorifrågor idag, så att jag letar ska komma igång med proven. Har klarat ett i alla fall och idag var jag 2 poäng ifrån att klara B. Kändes lite surt, men imorgon ska jag klara provet! Kommer verkligen inte ge mig. Imorgon har vi samhälle på morgonen och efter det så har vissa i klassen svenska nationella och då ska jag ge mig iväg till körskolan och klara provfan! Sen kommer Alice och hämtar upp mig där, så ska vi in till stan och snacka med 3 och äta lunch. Ska köra efter skolan imorgon också, så vi får se hur det blir med inlägg imorgon! Nu ska jag sätta mig med svenskan.

Over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0