Lördag



Förlåt för att det inte har blivit några inlägg, men jag har varit så mycket på körskolan att det inte riktigt har funnits tid för bloggen. För när jag inte har pluggat teori eller något annat så har jag velat spenderat min lediga tid med mina vänner...in real life. Blev lite problem när jag skulle föra över bilder från London från mobilen så därför har det inte kommit någon London del 2, men det är på gång. Ska komma upp senare under dagen. Idag ska jag först passa hundarna och sen med mamma en runda på stan. Efter det ska vi ut till Laxvik där jag ska laga mat. Ska försöka laga en pasta som jag åt i London med pesto, smält mozzarella och kyckling. Den var nåt av det godaste jag har ätit i hela mitt liv. Sen ikväll ska jag vara ett spöke (?) på Alices föräldrars halloweenfest (don't ask). Kommer nog bli bra.

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0