Halkan

Då var halkan avklarad och jag är ett steg närmare körkortet, men fy för var nervös! Mådde riktigt illa och det blev ju inte bättre av att vi fick börja med teorin och se de underbart positiva filmerna. Dessa filmer fick mig bara att må ännu mer illa. Klarade av fanskapet och jag kan ju inte dirket förstå dem som vill göra halkan fler gånger. Men nu kan jag koppla bort den, men grejen var att jag hade ju inte ätit sen klockan sex och jag missade lunchen i skolan. Naturligtvis var frallorna slut och jag fick äta en yoggi och ett kexchoklad till lunch. Sen mådde jag illa så jag kunde nästan inte äta mat hemma, gjorde precis klart svenskan (dags för nationella imorgon) och nu ska jag sova en halvtimme innan jag ramlar av stolen.

Over and out!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0