They just wanna have fun



Blev inget inlägg igår, hann inte med det. När jag vaknade jag upp och efter frukosten gick jag ut och la mig i solstolen. Brände mig såklart och vid halv ett kom Alice och så spelade vi lite spel innan vi gick in och kollade på HIF-HBK. Under tiden detta hände så kom Jesper, Sara, Essi och lilla Blanka hem, full rulle vilket vi gillar! Vi åt, snackade och myste. Vi kollade så klart även på Champions League finalen, tycker synd om Zlatan nu när Inter vann och han gick över till Barcelona för att vinna Champions League. Det är inte lätt alltså, har "pluggat" idag. Dock inte lika mycket som jag behöver, orkar inte sätta mig med skiten. Fattar ändå ingenting, nu ska jag återvänd till det tyvärr...ha en awesome söndag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0