Some day


Firande av Barcelonas vinst igår <3

Hola everybody! Hoppas allt är bra med alla och att alla mår bra. Denna dagen har varit toppen! Mycket plander har smidits och det känns som om något är på gång. Har en känsla av att det kommer resas mycket nästa år, me like a lot! Speciellt om det blir en resa till Barcelona med mina tjejer! Kommer bli awesome och så en resa till Teneriffa med min familj och en resa till Rom med italienskan, om det nu blir av. Men Barca resan verkar på gång nu alltså. Att man ska komma med så smarta idéer! Inget vettigt hände idag direkt. Sista rycket nu innan sommarlovet och det känns att man inte orkar så mycket mer. Var på Nyhems trafiksskola idag och fixade syntest och fyllde i alla papper till att få övningsköra, så nu ska Jeppe skicka iväg dom och sen bör ni hålla er hemma. Nu ska jag sätta mig med matten, Nationella imorgon. Kommer antagligen att gå åt helvete, men som vi brukar säga: 
What to do?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0