sjättemaj



Sovmorgon idag! Gillar man mycket, började dagen med italienska. Hon släppte till och med oss fem minuter tidigare! Har nog aldrig hänt innan...Matteprovet gick faktiskt kanske bra. Tro det eller ej! Efter dessa två underbara lektioner (NOT) cyklade jag och Amanda in till stan och efter oss kom Alice och Habibe med bussen. Det blev en ciabatta och en chailatte på Hello och så köpte jag lite basicstuff. Inget dunderkul direkt, nu kommer en period där det är en massa saker som måste köpas och det gillas inte!! Sen tränade jag och Alice på SATS, trodde fan att jag skulle dö! Vi cyklade, höll på att ramla av...Imorgon är det dags för nationella i engelska, den sista delen för mig vilket känns jättebra. Nu ska jag hitta på något. Är lite uttråkad!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0