Sabato


Bild från La Gomera

Hello Sunshine, eller inte. Här i Halmstad regnar det som bara den. Inte så mysigt, men vad är det man säger. Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder? Eller hur är det? Idag ska jag med mami in till stan och fixa nya tränningskläder och sen ska vi köpa en present till Blanka! Min systerdotter ni vet, har sett henne nu. Fick en bild igår, hon är riktigt lik Essi när hon var liten. Det är inte lätt att vara moster till världens sötaste barn och ha världens bästa systrar! Ikväll är det fotboll som gäller! Barcelona - Sevilla, klockan 20.55 på TV4 sport. Är lite nervös för Real Madrid ligger och flåsar dem i nacken. Nu måste jag gå, för mamma kommer om tio minuter och jag är inte klar än! Ha en superlördag!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0