Passion is the fashion



Hoppas att ni har haft en underbar dag! Fick vakna av mig själv imorgon och hoppa in i duschen, vilket var tur för nu har vi ingen varmvattensberedar ---> inget varmvatten. Vi hade svenska idag och vi gjorde väl inget vidare viktigt där. Meningen var att vi skulle ha betygssnack, men hon hann inte med mig. Så jag vet fortfarande inte hur det gick på talet, på samhällen gjorde vi nyhetskryss och fick en ny uppgift, för imorgon åker SPSP07 till stockholm och Ulf ska med, vilket leder till ingen historia eller samhälle på onsdag eller torsdag --> SPSP08 blir lyckliga! Fick tillbaka geografiprovet idag, fick G...är inte direkt nöjd. Kommer antagligen att få göra ett arbete, men jag har verkligen ingen ork kvar till något. Är riktigt skoltrött nu alltså! Behöver ett peptalk! Ikväll spelar Barca mot Teneriffa. Något som jag tycker är skumt är att TV4 sport bara visar andra halvlek. Vad är det för skit?! Men Habibe har en bra sida pour moi!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0