I wish I could fly away



Åh så arg jag blir på mig själv!!! Hade skrivit ihop ett inlägg så hade jag glömt att hitta en rubrik och så försvann allt! Here we go again..var så arg igår att jag valde att inte skriva ett inlägg för jag ville inte spotta ut alla min negativitet på er. Imorse hade vi idrott utomhus, var riktigt skönt faktiskt. Marcus och Elias hade amerikansk fotboll, var riktigt kul faktiskt! Har aldrig kört det innan, mycket skoj i alla fall. På historian jobbade vi vidare och på engelskan kollade vi på film. Imorgon ska vi ha muntliga i italienska och med tanke på pappret som Agneta gav oss, ska vi säga en halv roman! Helt sjukt..men det är bara att bita ihop. Ska till SATS sen ikväll och dansa runder lite, var ett tag sen jag var där men nu har det börjat lugna ner sig i skolan vilket är super skönt! Ha det bäst!!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0