Fredag, fredag!



Detta är verkligen veckans bästa dag! Nationella i morse gick helt okej, och vår lärare sa att vi kunde få reda på resultatet på onsdag nästa vecka. Hon är grymt snabb på att rätta prov. Habibe och jag "råkade" glömma att vi hade lektion efter, och sen försvann alla och kvar blev jag och Alice. Snäll som Alice var idag bjöd hon på fika, så vi satt där och väntade på att engelskan skulle börja. Gjorde inte så mycket på engelskan, och sen valde jag, Habibe, Alice och Amanda att det var dags att gå hem typ en kvart tidigare. Att cykla till skolan idag var katastrof för det var halv storm ute, men när jag skulle hem fick jag medvind! Kan ni förstå min lycka? Nu snackar jag med Habibe i telefon och funderar på att titta på en film, vet dock inte vilken. See ya later!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0