Four days of freedom!



Känns nice, eller hur? Fyra dagar med att bara slappa, det låter som en dröm och det kommer antagligen att bara var en dröm också för jag måste fylla dessa fyra dagar med plugg. Matte och italienska, men jag ska nog hinna med lite roliga grejer också. Hoppas jag i alla fall. Vi red på idrotten idag och det var superkul! Har väl som de flesta tjejerna ridit innan, har ju systrar som är proffs! På engelskan fick vi reda på nationella, och det blev VG, känner mig helt klart nöjd med resultatet. Nu har jag tänkt att lägga mig i sängen och gömma mig under filten och kolla på film. Det blir Love in Manhattan och Mamma Mia! Så vi hörs antagligen senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0