Can't live without you



Hola alla mina vänner! Fick reda på italienska provet idag, gick åt helvete precis som jag trodde och nu väntar det intensivvecka med italienska för mig, Jennica och Alice. Supernice, eller inte. Sen var jag inne i stan en runda med Bibe och tog ut pengar till Liseberg med Habibe och sen på samhällen var Ulf vänlig att ge oss Judgement day, som är ett prov på 100 frågor om nyheter som har hänt under läsåret. Jag kunde fråga nummer 56 som var
"Han kallas för La Messias och han spelar för Argentina, har vunnit guldbollen och blivit utsedd till världens bästa fotbollsspelare" och vi vet ju alla vem Ulf menar, Lionel Messi! När jag kom hem började jag städa, tvätta, baka och jag gick till och med en runda med hundarna, så jag har hunnit med en hel massa idag. Ska lägga mig tidigt, är helt slut! Hörs imorgon!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0