At my place!

Har packat upp och fixat allt, så nu tänkte jag fixa med inlägget! Tänkte ta det dag för dag, så blir det enklast med bilder och så!

Fredag:
Vi sov ganska länge, ansträngade att åka buss i sex timmar. Gick upp vid tio och åt frukost och sen vid tolv tog vi tåget in till Oslo. Vi shoppade (såklart) och kollade lite runder. De hade tre H&M och jag hittade en ny favoritaffär där jag köpte en supersöt klänning!




















Denna bilden var bara bäst! Ni ska kolla på den bilden som Messi är med på ;9

Lördag:
Åkte vi in till Oslo igen och vi åkte till ett slott, som hade en medeltidsutställning tror jag att det var. De visade olika vapen och så fick man gå runt inne i slottet och kolla lite. Vi fick även se den nya oprean. Var riktigt coolt! Man kunde gå upp på taket.












Sen på kvällen firade vi Alice! Vi grillade och åt tårta!



Söndag:
Gick upp, åt frukost, fixade oss, åkte in till Oslo och tog bussen till hem! Så nu är jag hemma, har packat upp och ska snart stryka kläder inför imorgon. Hoppas att ni har haft en bra Valborg!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0