Shopping, manikyr och New moon!

Varit i stan hela dagen, och det har varit jättmysigt! Hittade en massa fina saker, men jag får visa er imorgon för jag är hos Alice nu. Vi håller på att fixa våra naglar, köpte ny fransk manikyr idag. Vet ni? MANGO har kommit till Halmstad! De har fått sin egna lilla hörna inne på MQ, så där hittade jag min vår väska. blev riktigt lycklig alltså. Köpte en jättefin klänning på VILA, och jag upptaderade min mobil. Den blev så himla seg, men nu är det bättre. Självklart åt vi lunch på Hello, och Alice hittade fina grejer hon med. Ikväll blir det dags för att först titta på Twilight och sen för att titta på New moon, som vi så klart köpte först av allt. Nu ska jag återgå till mina naglar!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0