290310


Jag och Alice!

Tre dagar kvar till lov! Är så hemskt ledsen för att det inte har blivit så mycket bloggande på sistone, men det är så sjukligt mycket i skolan nu. Arbeten som ska in och så har jag fått fixa mycket med brevet till rektorerna om Italienresan i trean. Nu är det klart i alla fall! Ska bara skrivas ut och så ska Agneta skriva på det och sen lämnar vi in det. Och då återstår bara 2638904 andra arbeten. Men jag kommer fixa det, like I always do. Fick reda på två roliga saker som händer under lovet. På måndag nästa vecka kommer sötaste Ellen och så drar vi till Väla och på onsdag nästa vecka så kommer troligtvist Julia, som jag inte har träffat på ett år! Men nu kallar böckerna på mig igen...

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0