280310



Vilken mysig dag det var igår! Vi kom till Hylte vid halv två och när vi kom till Nurije så dukade hon fram chips och godis (och vi var vrålhungriga, btw vet ni inte vad ni ska göra på en bussresa så spela kort). Efter att vi hade suttit och snackat ett tag så gick vi och käka kebab! Awesome, och hyrde film. I love you, Beth Cooper, en av de skummaste filmer jag har sett. På bussresan hem höll jag på att bli galen! Det var ett gäng som förfestade på bussen och mitt i allt ihop så säger busschaffisen att vi stannar här så att ni får ta en pisspaus, och jag ba: Detta är ingen jävla klassresa och sen höll bussen på att gå i sönder och det var en massa skit. Alice och jag gick hem från stan och Alice tog bussen vid mig istället. Idag så ska jag som vanligt plugga och städa, ni vet allt det som jag brukar göra. Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan?

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0