250310



Så skönt det var med sovmorgon i morse! Ni anar inte. Italienskan idag var helt okej, fast jag var lite orolig för att Alice skulle få ett utbrott där ett tag. Vi pratade lite om resan och Agneta hade kollat på ett kloster där man kunde bo centralt i Rom, men man var tvungen att vara inne 23.45 för sen låstes dörrarna! Tyckte att det lät riktigt kul. Surprise, jag fick IG på matteprovet. Inget som förvånade mig direkt, men det blit nya tag nästa gång. På samhällen idag fick vi höra om två tjejer i trean som hade gjort sitt projektarbete. De hade startat en klädesinsamling och tagit på foto på personen som hade skänkt klädesplagget och sen tagit foto på mottagaren, så man fick se att klädesplagget kom fram och vem som fick det. Och de valde att åka till Gambia. Det var riktigt coolt gjort! Det fick mig och Amanda att börja bolla lite idéer, så vi får se vad det blir. Våren har kommit! På hålan idag gick jag, Amanda och Alice och köpte kanelbullar och satte oss på trappan och njöt av solen och att det snart är dags för lov igen. När jag kom hem åt jag min fika utomhus och läste lite. Awesome! Ikväll ska jag bara ta det lugnt och chilla lite. Blir kanske ett OTH avsnitt också, vem vet!

Kisses<33


Kommentarer
amanda

MYSDAG! and I love you girls <3 FOR EVAAAHHHHH!

2010-03-25 @ 21:26:09
URL: http://bizzaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0