240310



Förlåt för ett sent inlägg, men har verkligen inte haft tid idag. Känns som att tiden springer ifrån mig. Först orkade jag inte gå upp i morse försen sju, så det var att fixa till sig snabbt och cykla till skolan för att ha idrott första lektionen. Där vi skulle visa upp våra danser och Mika var sjuk, så vi trodde att vi kanske kunde få göra det en annan gång. Så fan heller! Det var bara att göra om dansen och köra men det blev bra till slut. Resten av dagen var lugn, hade ett prov på engelskan som gick helt okej, om man tar bort en del vill säga. Alice och jag stack och tränade på SATS, efter skolan så nu är jag helt slut. Det har varit fint väder idag, vilket glädjer mig! Jag ska byta ut vinterjackan mot vårjackan nu hade jag tänkt. Plus att byta ut min svarta väska mot den nya bruna. Måste även fixa mina naglar för manikyren har börjat gå bort. Illa..vi hörs senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0