220310



Då var det måndag igen! En ny vecka full med saker att göra, visa roliga visa mindre roliga. Skolan idag var chill, min samhällslärare höll på att skrämma livet ur mig när vi snackade betyg. Han sa: Anna, du är född för att vara talare. Du har en sån grym retorik. Tack, så mycket. Jag har svårt för mig att ta till mig positiva saker när lärare eller någon i min omgivning säger det till mig. Det är alltid lättare att ta till sig allt negativt som folk säger till mig. Idag fick jag äntligen tag på Odd, så att jag kunde få fråga om det fanns någon chans att vi kunde få åka till Italien i trean, med italienskan så klart. Vi skulle lämna in en skriftlig ansökan och jag har fått uppgiften tillsammans med Jennica och Alice att hitta billiga tåg/flyg biljetter till Rom. Hoppas, hoppas! Nu ska jag återvända till min älskade engelska bok (NOT). Så vi får höras senare!

Kisses<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0